E maua e Peretania le tulaga muamua mo palasitika biodegradable ina ua fenumiai i faaupuga

E tatau ona malepe le palasi i mea faʻalaʻau ma carbon dioxide i fafo i totonu o le lua tausaga ina ia faʻavasegaina o le biodegradable i lalo o se tulaga fou a Peretania o loʻo faʻalauiloaina e le British Standards Institute.
O le ivasefulu pasene o le kaponi faʻaola o loʻo i totonu o le palasitika e manaʻomia ona liua i le carbon dioxide i totonu o le 730 aso e ausia ai le tulaga fou BSI, lea na faʻalauiloaina ina ua fenumiai i le uiga o le biodegradability.
O le PAS 9017 faʻataʻitaʻiga e aofia ai polyolefins, o se aiga o thermoplastics e aofia ai polyethylene ma polypropylene, lea e nafa ma le afa o palasitika uma filogia i le siosiomaga.
Polyolefins e masani ona faʻaaogaina e fai ai taga amo, afifi fualaau aina ma fualaau faisua ma fagu inu.
"O le taulimaina o le luitau o le lalolagi atoa o otaota palasitika e manaʻomia ai mafaufauga ma mea fou," o le tala lea a Scott Steedman, le faatonu o tulaga faʻataʻitaʻi i le BSI.
"O manatu fou e manaʻomia ona malilie, avanoa lautele, tulaga tutoʻatasi e mafai ai ona tuʻuina atu fofo faʻatuatuaina e ala i alamanuia," na ia faʻaopoopo mai ai, faʻamatalaina le tulaga fou o le "muamua le au paaga i le auala e fuaina ai le biodegradability o polyolefins lea o le a faatelevaveina le faʻamaonia o tekinolosi. mo le palasitika biodegradation.”
Fa'ata'ita'iga o le a na'o le fa'aogaina o palasitisi fa'aeleeleele
PAS 9017, ua faaulutalaina Biodegradation of polyolefins i totonu o se si'osi'omaga fa'alatalata i luga o le ea, e aofia ai le su'eina o palasitika e fa'amaonia ai e mafai ona malepe i lalo i se ga'o e le afaina i le ea.
O le fa'ata'ita'iga e na'o le fa'aogaina o palasitika fa'aeleeleele lea, e tusa ai ma le BSI, e maua ai le tolu-kuata o palasitika sola.
E le ufiufia le palasitika i totonu o le sami, lea na maua ai e tagata su'esu'e e fa'apea e mafai ona fa'aogaina ato palasitika pe a uma le tolu tausaga.
"O le faʻataʻitaʻiga faʻataʻitaʻiga e tatau ona faʻamaonia pe afai o le 90 pasene poʻo le sili atu o le kaponi faʻalaʻau i totonu o le gaʻo ua liua i le carbon dioxide i le faaiuga o le vaitaimi o suʻega pe a faʻatusatusa i le pulea lelei poʻo le atoatoa," o le tala lea a le BSI.
"O le aofaʻi maualuga o le taimi mo le suʻega e tatau ona 730 aso."
Fa'ata'ita'iga na faia e taofi ai tagata gaosi oloa e fa'asese tagata lautele
I le tausaga na teʻa nei, i le lotolotoi o popolega e faapea o tagata gaosi oloa o loʻo faʻasesēina tagata lautele pe a faʻaaogaina faaupuga e pei o le "biodegradable", "bioplastic" ma le "compostable", na valaau ai le malo o Peretania mo tagata atamamai e fesoasoani i le atinaʻeina o tulaga mo palasitika.
O le upu “biodegradable” o lona uiga o se mea o le a malepe e aunoa ma se afaina i le siʻosiʻomaga, e ui lava e fia selau tausaga mo nisi palasitika e fai ai.

dwfwf

Tala fa'atatau
O le malo o Peretania o loʻo faʻamutaina le faʻauigaina o le bioplastic "e le manino ma faʻasese".

Bioplastic, o le palasitika e faia mai mea e maua mai i laau ola poʻo manu, e le mafai ona faʻaleagaina.Fa'apalapala palasitika e na'o le malepe e le afaina pe a tu'u i totonu o se fa'apalapala fa'apitoa.
O le PAS 9017 na fausia ma se vaega ta'ita'i o tagata tomai faapitoa i palasitika ma lagolagoina e le Polymateria, o se kamupani Peretania ua fausia se mea fa'aopoopo e mafai ai ona fa'apalapala palasitika suau'u fa'ato'aga.
Fa'agasologa fou ua fa'atulagaina e fa'ataga ai palasitika e fa'aleagaina
O le mea fa'aopoopo e mafai ai e thermoplastics, ia e matua tete'e atu i le fa'aleagaina, e malepe i lalo pe a uma se fata tu'u atu e ola pe a fa'aalia i le ea, malamalama ma le vai e aunoa ma le gaosia o microplastics e ono afaina ai.
Ae ui i lea, o le faagasologa e liua ai le tele o palasitika i le carbon dioxide, o se kasa greenhouse.
"O la matou tekinolosi ua mamanuina ina ia i ai ni mea e tele e faʻamautinoa ai le faʻagaoioia nai lo le tasi," o le tala lea a Polymateria.
"O le taimi la lea, o le malamalama o le UV, vevela, susu ma le ea o le a faia uma lava se sao i laʻasaga eseese e faʻaogaina ai le tekonolosi e faʻaliliuina ai le palasitika i se mea biocompatible."
"O suʻega suʻesuʻe tutoʻatasi lona tolu ua faʻaalia ai matou te ausia le 100 pasene le biodegradation i luga o se pusa palasitika malo i le 336 aso ma ata tifaga i le 226 aso i tulaga moni o le lalolagi, ma tuʻu ai leai ni microplastics i tua pe mafua ai soʻo se faʻaleagaina o le siosiomaga i le faagasologa," Polymateria Na taʻu atu e le Pule Sili o Niall Dunne ia Dezeen.

yutyr

Tala fa'atatau
O le tamaoaiga faʻataʻamilo "o le a le mafai lava ona aoga ma mea o loʻo ia i matou" o le tala lea a Cyrill Gutsch o Parley mo le Oceans

Faatasi ai ma le gaosiga o palasitika o loʻo faʻamoemoe e faʻaluaina i le 2050, o le tele o tagata mamanu o loʻo suʻesuʻeina isi mea i mea faʻapipiʻi faʻavae.
Na faia talu ai nei e Priestman Goode le afifiina o mea'ai vave e mafai ona toe fa'aaogaina mai atigi koko, a'o Bottega Veneta na mamanuina se seevae e mafai ona fa'aleagaina mai le suka ma le kofe.
O le James Dyson Award i Peretania i lenei tausaga na manumalo ai i se mamanu e pu'e mai ai le microplastic emissions mai pa'u ta'avale, o se tasi lea o puna sili ona leaga o palasitisi.
Faitau atili:
 Fuafuaga gafataulimaina
 Palasitika
 afifiina
 Tala Fou
 Mea e mafai ona pala


Taimi meli: Nov-02-2020
  • facebook
  • linkedin
  • twitter
  • youtube